Fit Mity #1

Hej,
ostatnio były Fit Hacki (klik) a dzisiaj mam dla was Fit mity. Mam nadzieję, że post się wam spodoba!



1. Nadwagę odziedziczyłam po rodzinie, nie mogę nic z tym zrobić. Bzdura na kółkach. 

To my i nasz styl życia odpowiada za nasze zdrowie. Geny nie mają nic do tego co pijemy, życia prowadzimy. Ważną rzeczą jest wyznaczenie celu i dążenie do niego. Aktywność fizyczna i zmiana nawyków żywieniowych z pewnością pomoże nam w stracie zbędnych kilogramów jak i skutecznie zadba o to aby one nie wróciły. 

2. Po KAŻDEJ diecie możemy spodziewać się efektu Jo Jo.

Jeżeli rozsądnie zmieniamy nawyki żywieniowe i stosujemy dietę o jo jo nie ma raczej mowy. Owszem, kiedy w miesiąc schudniemy 10 kg od tak a potem wrócimy do jedzenia "wszystkiego" jo jo jest gwarantowane. Dieta podczas większości przypadków zmienia się w styl życia i już nie jest tą męczącą dietą, którą musimy od A do Z stosować. 


3. Im mniej jemy tym więcej chudniemy.

Myślę, że o tym słyszał każdy. Jest to jeden z największych błędów, które popełniają osoby chcące schudnąć jak najwięcej w jak najszybszym czasie. Jedzenie 1/2 posiłków dziennie wcale nie pomoże nam w walce o "body goal". Powinniśmy spożywać od 4-5 posiłków dziennie, w miarę regularnych porach, pozwoli to na utrzymanie glukozy we krwi, na stałym poziomie.


4. Chcę wyrobić tylko brzuch, dlatego trening całego ciała jest mi zbędny.

Aby faktycznie "wyrobić" nasz wymarzony brzuch początkowo musimy pozbyć się zbędnego tłuszczyku. W tym przypadku im większą grupę mięśni angażujemy podczas treningu, pozbywamy się większej ilości tłuszczu.




Jako mały dodatek do posta na dole przedstawiam wam 4 moje ulubione FIT Instagram'y! 









        


























Na dzisiaj to wszystko. Jeśli macie inne pomysły na posty z tej seri, również zapraszam do komentowania. Widzimy się w kolejnym poście!

Szwajka x 


Moje socialmedia:

Facebook: Szwajjka <klik>
Snap: szwaajjka
Spotify: 102szwajjka 

 





Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

36 komentarzy:

  1. Nienawidzę tego toku myślenia, że im mniej się je tym więcej się chudnie. Przecież to niedorzeczne! Super post ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Często słyszę, że ktoś chce zrobić sobie tylko brzuch, więc po co ćwiczyć coś innego? Jednak tak naprawdę trzeba zaangażować całe ciało, by osiągnąć taki efekt. Bardzo fajny post! Pozdrawiam <3

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie wiedziałam o tym treningu na inne partie, zawsze wydawało mi się, że trening brzucha wystarczy a tu prosze.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś też myślałam, że jak będę jeść mniej to schudnę, jednak teraz już wiem, że to niezdrowe a nawet niebezpieczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, jeszcze takiego nie widziałam w blogosferze, chyba że po prostu odwiedziłam za mało blogów haha :D. Myśle, jednak że tego typu posty są potrzebne, bo dużo osób źle podchodzi do odchudzania/zdrowego odżywiania. Mam tu też na myśli punkt, w którym napisałaś, że bzdurą jest to, co inni uważają za prawdę "im mniej jesz, tym więcej chudniesz". Niestety do niektórych to nie dociera... :/.


    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat co do tego przekazywania z rodziny to mozna na przyklad miec genetycznie szeroka miednice, krzywosc kolan i takie tam :) Na pewno nie jest to wymowka aby nie cwiczyc czy tez nie dbac o siebie ale na przyklad jedni sa szersi w biodrach inni nie i to trzeba cenic i lubic w koncu roznice sa wyjatkowe <3
    Post swietny moze pomoze niektorym aby zrozumieli ze nalezy jesc malo i regularnie no i zdrowo z malym przymrozeniem oka bo wychodze z zalozenia ze wszystko jest dla ludzi :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie "ułożenie kości" może być genetyczne, lecz w tym punkcie bardziej chodziło mi o nadmiar kilogramów w postaci tłuszyczku spowodowanym nie zdrowym odżywianiem i dodawanie do tego wymówki, że to genetyczne. :) Zdecydowanie to, że każdy z nas jest inny, czyni nas wyjątkowymi! :)

      Usuń
  7. Z instagramów, które podałaś kojarzę Patrycje Smolik, nawet oglądałam kilka jej filmików na yt , a co do mitów to niektóre są bardzo wnerwiające, zwłaszcza, gdy ktoś o tym mówi

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  8. najwiekszy mit - im mniej jemy to wiecej chudniemy... dobrze, że o tym sięglosno mowi

    OdpowiedzUsuń
  9. Często się słyszy o tych mitach, fajnie że je obaliłaś ;p
    Pozdrawiam ;)
    Pink Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  10. Grube kości, zapomniałaś o grubych kościach :D. Nie ma mojego ulubionego instagrama, ale chętnie odwiedzę polecone przez Ciebie :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość mitów znałam :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie! To są mity, które wszyscy powtarzają a to czysta bzdura! :) Też obserwuję Patrycję na instagramie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że zrobiłaś taki post :) Ja też staram się zdrowo odżywiać i motywować oglądając instagramy fit osób :D buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię obserwować takie konta na Instagramie, często dodają jakieś fajne przepisy które warto wypróbować :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak slyszę że będę mniej jeść to schudnę .... aż mnie skręca z tej głupoty :(

    Zapraszam do mnie!♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój blog jest świetny! Będę tutaj często wpadać ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  17. "Im mniej jemy tym więcej chudniemy" to chyba najgorszy mit świata! Nie rozumiem ludzi z takim rozumowaniem :D Fajny post!

    Klikniesz nam w link pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te mity są okropne! A najgorsze jest to, że wiele osób nadal uważa je za fakty! Dla mnie to jest szok, ale gdy usłyszałam od mojej koleżanki niedawno, że lepiej, żebym nie stosowała tej swojej diety, bo będę miała efekt jo-jo. Jednak jeszcze istnieją tacy ludzie, co uważają, że dieta musi być rygorystyczna, i przez samo to słowo rozumieją katorgę, a nie rozumieją, że tak naprawdę dieta, to wszystko to co jemy, jeśli jemy zdrowo i z głową, a nie głodzimy się i po prostu prowadzimy zdrowy styl życia to nie będziemy mieli żadnych złych skutków ubocznych.:)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Na wystąpienie efektu jojo w bardzo dużym stopniu narażone są osoby odchudzające się w sposób nieodpowiedni, poprzez stosowanie diety monotonnej, bogatej tylko w warzywa i owoce. Z pewnością jest możliwość zredukowania masy ciała i osiągnięcia celu, ale niestety na krótko."
      To definicja jojo, lecz przy zdrowej i mądrej diecie raczej nie bardzo jest to możliwe. Samym "przykładem" mogę być ja. 1,5 roku temu schudłam 12 kg, w tej chwili nie trzymając już naprawdę 'mocnej' diety nie tyje. Moja waga stoi i rusza się o 0.5 kg nic więcej. Owszem ćwiczę i utrzymuję aktywny tryb życia. A przez całe 1.5 roku słyszałam, że moje odchudzanie jest bez sensu bo i tak przytyję. Jak widać to się nie sprawdziło :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  19. Przydatny post !
    Pozdrawiam
    http://juleskaaab.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. strasznie śmieszą mnie ludzie ktorzy chcą wyrobić tylko jedno miejsce a na reszcie się nie skupiają, albo faceci ktorzy mocno pakują a zapominają o nogach xD

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Od jakiegoś czasu chodzę na siłownie i wiele 16/17/18 latków robi klatę a nogi to takie patyczki haha

      Usuń
  22. Nie rozumiem ludi którzy uważają, że im mnie jedzą tym szybciej schudną. :)
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a ja na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam instagrama Patrycji :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Często słyszę mity na temat chudnięcia.
    Szczególnie popularny jest ten: ''Im mniej zjem tym więcej schudnę''.
    Uwielbiam instagrama- zdrowy_styl_zyciaa! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tym, że nadwaga nie jest genetyczna niestety w 100% nie mogę się zgodzić. Oczywiście, możemy sobie ją korygować ćwiczeniami czy pewnymi zdrowymi nawykami żywieniowymi, jednak geny bardzo mocno odpowiadają za nasz wygląd. Jedna dziewczyna może osiągać np. 45 kilo bez problemu, inna z rygorystyczną (pod względem planu a nie wykluczania wszystkich składników) dietą i ćwiczeniami osiągnie pułap przy np. 55 kilogramach. Dlaczego? Bo w genach mamy pewne nawyki organizmu, które nie ulegną zmianie, gdyż wtedy mogą w nim zacząć dziać się złe rzeczy (choroby itp.). Nasz organizm sam wiem, kiedy przestać. Skąd? Właśnie po części z genów.
    Pozdrawiam :)
    http://jednopostanowienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, lecz podpunkt był napisany pod względem osób których nadwaga jest 'genetyczna' a tak naprawdę to lenistwo. Za nadwagę mogą być odpowiedzialne geny, hormony.
      Wszystko co napisałaś zgadza się w 100%, lecz nawet nadwagę genetyczną możemy skorygować i znam kilka takich przypadków. Osoba taka na początku ogranicza jedzenie świństwa i po jakimś czasie zaczyna ćwiczyć, i wszystko idzie jej jak po maśle, aż do pewnego czasu kiedy musi dać z siebie trochę więcej aby osiągnąć swój wymarzony efekt. Geny zawsze były i będą, to prawda, lecz nie ma rzeczy niemożliwej moim zdaniem. I tak jak napisałam, geny nie mają nic do tego co jemy i pijemy. Dziękuję za bardzo mądry i rozwinięty komentarz! :)

      Usuń
  26. Niezwykle ciekawy wpis! Cudowne są te profile na ig <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny motywujący post, oby więcej takich! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham instagram Patrycji tak, jak jej kanał. Mnie ciągle brakuje motywacji, coś tam ćwicze, ale niewiele ;/

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przydatny post! W sumie chyba nawet zachęcił mnie do działania :D
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dużo osób obala te mity, a i tak dużo więcej je popełnia. Co się stało z Twoim FP?
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń