Safari

Hej,
 w zeszłą sobotę wraz z moją rodzinką wybraliśmy się do Serengeti Parku. Jest to coś podobnego do Zoo.  Mam dla was  trochę zdjęć, a więc  zapraszam :)

Cały park podzielony jest  na trzy części.
 Pierwszą jest Serengeti Safari, 11 km jeżdżenia między zwierzętami min. żyrafami, wielbłądami, sarenkami i wieloma innymi. W niektórych kawałkach? zwierzęta podchodzą do samochodu i wkładają głowy do środka.  Tak jak na zdjęciu na dole ( do nas niestety nie podszedł), oraz jest wyznaczone miesjce do karmienia kóz.





Następną częscią jest  
Dschungel Safari, coś co spodobało mi się najbardziej. Miejsce całe poświęcone dla małpek. Znajduje się tam ok. 5 boksów/klatek do których możemy wejść i "bawić się" wraz z małpkami. (czyt. oglądać jak one uciekają przed małymi dziećmi i próbować robić im zdjęcia :D)
Opiekun małpek powiedział nam że większość dzieci próbuje albo pocałować bądź łapać je za ogon haha.

<Sooo Cute>

Ostatnią częścią parku jest 
Abenteuer Safari, miejsce z ogromną ilością atrakcji. Znajduje się tam również coś na kształt oceanarium. W całym parku jest ok.80 gatunków zwierząt. Jest to świetna atrakcja dla dzieci jak i dorosłych. Jeśli będziecie mieli okazje odwiedzić ten park seerdecznie polecam. 



<Moja siostra vs koza>





Mam nadzieję że post się wam spodobał.  Napiszcie w komentarzu czy lubicie takie miejca. 
Do następnego Szwajjka xx 

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

23 komentarze:

  1. Aww jejku te małpki są takie urocze. A ten wielbłąd, hahaha
    Jeśli będę miała okazję, będę musiała odwiedzić ten park!

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. małpki!!! jeju kocham mapki s takie słodziutkie, kiedyś jak byłam mała namawiałam mame na małpke a dostałam psa hahaha :))
    takie miejsca są mega fajne :))
    zapraszam do mnie i do obserwacji :))
    http://julczi-julczi1.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże ja Ci zazdroszczę .Małpki i wielbłądy są wspaniałe!

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście nie jestem za zoo, jest to takie przechowywanie ich w nienaturalnych warunkach życia, to samo jak zamknąć człowieka w klatce :/
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w takim miejscu, ale wydaje mi się, że bardzo bym polubila :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam nigdy w takim miejscu , jednak myślę że to o wiele lepsze niż zoo :)
    Poklikasz w linki od dresslink ? jeśli tak , podlinkuję cię w kolejnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie słodkie zwierzęta, nie mogę się napatrzeć! Najbardziej rozbawiło mnie zdjęcie z Twoją siostrą i kozą. :)
    Twój blog ma wsobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybiej odwdzięczę się tym samym. :)
    NOWY POST W KINGA'S KINGDOM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! :)

    Genialny blog! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjęcia ;)
    Wpadnij na naszego bloga jest tam nowy post będzie nam też bardzo miło jeśli zaobserwujesz ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe miejsce :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne miejsce, nie byłam, ale będę :D Super fotki.
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda! Piękne miejsce, piękne zwierzęta - nawet trochę ci zazdroszczę :)

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia !
    http://hyjsd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cóż za słodkie zwierzęta! :)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie byłam już w żadnym zoo. Świetne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne miejsce, chciałabym się tam kiedyś wybrać. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam kilka razy w zoo, ale to jest o wiele lepsze! Zazdroszczę ci tego wypadu bo uwielbiam oglądać zwierzęta i naturę. Moimi ulubieńcami są lwy :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię chodzić do zoo więc i tam by mi się spodobało, fajne miejsce :)

    olivia-olivviaa.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku ja ładnie, zwierzęta megga oswojone bo nie boja sie podchodzic *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że spędziłaś super dzień :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Również byłam w safari. Jak wyjechaliśmy to szyby były całe polizane przez zwierzęta
    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam miejsca jak to.. :) piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń